dodol oh dodol..........

Sunday, September 5, 2010

nak dijadikan keje, pagi nih parent aku kcu dodol.almaklum lah 4 ari jer lagi nak raye kan..ni mood raye lah nie..tp aku tukang jadi pemerhati..dpt lah skali due jer kcu..penat ler..pose..tak larat..ceh..hahaha..bkn per, nnt klu dh pnt mengacau aku plak yg dh tak larat..sape susah???hurrmmmmmm....hubby aku pn turut mengacau...tapi die tuh 1st time experience..so gaya pn kurang skill apatah lg..tapi aku salute die...bersungguh mengacau..berjurai2 peluh.huhu.tapi diingtkan peluh itu tidak menitik ke dalam dodol yer..dodol itu maseh suci..hahaha

dr kol 8 tadi tak sudah2 lagi nih..aku surender dh...aku setel kan job indoor saje..outdoor biar lah dowang yang wat..serahkan pada yang pakar..kang hangit ade mak aku keje aku sekampung plak..tak dapek den nak nolong eh...hahaha T_T

tapi klu korang nak tau dodol mak aku tahun nih cm kurang jadi ler..kiteorg pn tak tau nape..nak kate rase tak tau sebab tak leh rase..tapi kaler die tak menarik..nape tah...sukatan seperti biase..mgkn gule melake tu yang bikin spoil kot.tu menurut kate mak aku ler...hai..sian mak..hilang mood die..tapi die der wat alternatif len.dodol tak terhenti disini..tapi rahsia..akhir nye dodol mak aku kuning berkilau..lebeh nmpk bersinar dr biase..hahahahaha...caya ar mak...terbaek!!!

nnt kan waktu berbuke..aku tak sabar nak rase.."klu bab rase, lidah tak bisa bohong"....................hahaha..cm kenal jek ek... blasa ar...tgk lah kaler lebeh penting atau rase lebeh penting...tu sume pakej...nak kasi org rase msti nak wat sedap2..klu sedap leh ar amek order tahun depan.wat bisnes..tmbh duet raye aku.haha..duet2 di mana ko duet ;))))))))).......


.Yan.

*nnt aku gtau tau ape rase dodol mak aku.......tunggguuuuuu................ngeeeeeeeeeeeeeee T_T









0 comments: